Υπάλληλος Γραφείου
PENGU TECHNOLOGIES - Χαλάνδρι (Αγία Άννα) - Εξυπηρέτηση πελατών - Call center - Client service

Είμαστε μία νέα και ανερχόμενη επιχείρηση στο χώρο των ταχυμεταφορών. Αναζητούμε άτομo για να καλύψει τη θέση του help center agent με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών. Θα θεωρείστε ως υπάλληλος πρώτης γραμμής της εταιρείας. Σκοπός είναι να διασφαλίσουμε ότι διατηρείται η αξία των πελατών με βάση τα πρότυπα που έχει ορίσει η εταιρεία μας.

ΒΑΣΙΚΕΣ αρμοδιότητες της θέσης είναι οι ακόλουθες:

- Συνεχής επικοινωνία με τους διανομείς, συντονισμός και ανάθεση

παραγγελιών των πελατών

- Διαχείριση παραγγελιών πελατών και των καταλλήλων χρεώσεων για κάθε παραγγελία

- Έλεγχος των πληρωμών και συναλλαγών των πελατών και ενημέρωση τους για την πραγματοποίηση της πληρωμής

- Εξυπηρέτηση πελατών και συνεργαζόμενων εταιρειών

Απαραίτητα προσόντα

- Καλή γνώση Η/Υ

- Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες

- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο εργασιακό περιβάλλον, θα εκτιμηθεί

- Οργανωτική σκέψη και συνέπεια στις υποχρεώσεις

- Ευγένεια και επαγγελματισμός

- Να υπάρχει όρεξη για δουλειά και ζωντάνια

Παροχές

- Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη

- Άριστο και προσεγμένο εργασιακό περιβάλλον

Αποστολή βιογραφικού μέσω της φόρμας της Χρυσής Ευκαιρίας.

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024