Εξυπηρέτηση πελατών
Aboutnet - Περιστέρι (Κέντρο) - Εξυπηρέτηση πελατών - Call center - Client service

ΑΝΑΖΗΤΟΎΜΕ υπεύθυνο άτομο, ηλικίας 18-29 χρόνων, για τη θέση εξυπηρέτησης πελατών εκ μέρους της εταιρείας ABOUTNET. Η εταιρεία μας, είναι στο χώρο του διαδικτύου από το 2000. Ειδικευόμαστε στον τομέα κατασκευής και σχεδίασης ιστοσελίδων και eshop, στην παροχή υπηρεσιών Digital Marketing, όπως διαφημίσεις στη Google και στα Social Media, καθως είμαστε Digital Agents. <p> </p> <p>Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα είναι υπεύθυνος/η για την παροχή γραμματειακής υποστήριξης και για την εξυπηρέτηση πελατών, τόσο τηλεφωνικά όσο και δια ζώσης.

 Καθήκοντα και Υποχρεώσεις:  

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο της εταιρείας.
  •  Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και emails.
  • Οργάνωση και διαχείριση αρχείων και εγγράφων.
  • Υποστήριξη στην οργάνωση συναντήσεων και ραντεβού.
  •  Διαχείριση καθημερινών διοικητικών εργασιών.
  •  Παροχή πληροφοριών για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας.  Επίλυση προβλημάτων πελατών και παρακολούθηση αιτημάτων.

Απαιτούμενα Προσόντα:

  •  Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
  •  Άριστη χρήση MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  •  Προηγούμενη εμπειρία σε θέση γραμματείας ή εξυπηρέτησης πελατών (τουλάχιστον 2 έτη).
  •  Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και προτεραιοτήτων.  Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες.
  •  Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ευχέρεια στη διαχείριση χρόνου.  Επιθυμητά Προσόντα:
  • Πτυχίο σε διοικητική επιστήμη, επικοινωνία ή συναφή κλάδο.
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας.  Προσωπικά Χαρακτηριστικά:
  •  Ευγένεια και επαγγελματισμός.
  •  Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση.
  •  Προσαρμοστικότητα και ομαδικό πνεύμα.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024