Υπάλληλος Γραφείου – Υπεύθυνη/ος εμπορικής διαχείρισης
Αρμοδιότητες Θέσης
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές
Διαχείριση παραγγελιών, προσφορών, τιμολογήσεων, παραλαβών/παραδόσεων
Παρακολούθηση πωλήσεων/εισπράξεων αγορών πληρωμών
Τήρηση καταστάσεων προτύπων υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων ISO 22000
Απαιτήσεις
*Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Υπεύθυνη/ος εμπορικής διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών
*Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
*Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ και την χρήση εμπορικής διαχείρισης (EPSILON Pylon)
*Γνώση διακίνησης τιμολόγησης και ορθής έκδοσης παραστατικών
*Πρακτική εμπειρία στην επικοινωνία με πελάτες και στην επίλυση κρίσεων
*Εξαιρετική διαχείριση χρόνου και αντίληψης προτεραιοτήτων
*Εμπειρία στη διαχείριση πολλαπλών ταυτόχρονων διαδικασιών
*Ωράριο εργασίας
Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-18:00 & Κυριακή 14:00-17:30
Παροχές
Άμεση πρόσληψη σε θέση πλήρους απασχόλησης
Πλήρης ασφάλιση ΙΚΑ
Προοπτικές εξέλιξης
Ευχάριστος χώρος εργασίας, εύκολα προσβάσιμος
Παραγωγή Τυποποίηση Σάντουιτς - Σαλατών & Σφολιατών