Η Welcomehost, ειδικευμένη στη διαχείριση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων, αναζητά δυναμικά άτομα. Η θέση απαιτεί άριστα Αγγλικά και ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων. Ενταχθείτε και βοηθήστε στη διαχείριση πάνω από 100 διαμερίσματα.
Καθήκοντα:
- Επικοινωνία με τους επισκέπτες μέσω κειμένου, τηλεφωνικών κλήσεων και ψηφιακών πλατφορμών στα Αγγλικά, συμπεριλαμβανομένων email και WhatsApp.
- Διαχείριση κρατήσεων και προγραμμάτων μέσω του Hostaway, του συστήματος μας για τη διαχείριση ακινήτων· η εξοικείωση με παρόμοιες πλατφόρμες θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.
- Αντιμετώπιση και επίλυση κρίσεων, όπως δυσαρέσκεια επισκεπτών ή ζημιές στα ακίνητα.
- Έκδοση αποδείξεων και διαχείριση οικονομικών συναλλαγών.
- Διαχείριση αλληλογραφίας και άριστη χρήση γραφειακών εφαρμογών όπως Excel και Word.
- Αποτελεσματική διαχείριση και συντονισμός εργασιών που αφορούν καθαριστές και συντηρητικό προσωπικό για τη βέλτιστη συντήρηση των ακινήτων.
- Συνάντηση με τους επισκέπτες στα διαμερίσματα όπως απαιτείται, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα υπηρεσιών.
Απαιτήσεις:
- Άριστη γνώση Αγγλικών και ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας.
- Προχωρημένη εξοικείωση με smartphones και υπολογιστικές εφαρμογές (MS Office, γρήγορη πληκτρολόγηση).
- Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της φιλοξενίας ή σε συναφή τομέα.
- Απαραίτητη η κατοχή διπλώματος οδήγησης μοτοσυκλέτας έως 125cc.
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοποίησης.
Ωράριο & Ημέρες Εργασίας:
- Κυλιόμενες βάρδιες περιλαμβάνοντας 08:00-16:00, 09:00-17:00, 14:00-22:00, και 15:00-23:00.
- Εργασία 5 ημέρες την εβδομάδα, με 2 ημέρες ρεπό· απαιτείται ευελιξία για εργασία κατά τις αργίες λόγω της 365 ημερών λειτουργίας μας.
Μισθός & Παροχές:
- Ο μισθός είναι διαπραγματεύσιμος με βάση την εμπειρία και τα προσόντα.