ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥποστήριξηΑρμοδιότητες
1- επικοινωνία με τους πελάτες μέσω τηλεφώνου για να παράσχετε πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες και να λάβετε ή να εισαγάγετε παραγγελίες
2-Αναφέρετε ανεπίλυτες ερωτήσεις πελατών σε καθορισμένα τμήματα για περαιτέρω έρευνα
3-Επίλυση ερωτήσεων πελατών σχετικά με το χρονοδιάγραμμα παράδοσης της παραγγελίας τους
4-Λήψη παραγγελιών από πελάτες και εγγραφή τους στο ERP της εταιρείας
5-Διατήρηση αρχείων αλληλεπιδράσεων ή συναλλαγών πελατών, καταγράφοντας λεπτομέρειες ερωτήσεων, παραπόνων ή σχολίων, καθώς και ενέργειες που έγιναν
6- Συνεργασία με Αντιπροσώπους Πωλήσεων & Μηχανικούς Πωλήσεων
7- Βοήθεια συναδέλφων σε ορισμένες διοικητικές εργασίες
8- άριστη ικανότητα οργάνωσης
, αμοιβή 800€, συζητήσιμη, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου, στον εργασιακό χώρο, Απολυτήριο Λυκείου, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 12 μήνες, 09:00-21:00