H Greeka.com, διαδικτυακό τουριστικό γραφείο και εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού, με 25 χρόνια δραστηριότητας στον κλάδο του Τουρισμού, επιθυμεί να προσλάβει έμπειρους υπαλλήλους για τα γραφεία της στον Πειραιά.
Αρμοδιότητες:
- Οργάνωση και τιμολόγηση ταξιδιωτικών πακέτων εσωτερικού και διαχείριση των σχετικών κρατήσεων.
- Παρακολούθηση του Online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοϊκών και διαχείριση αιτημάτων για αλλαγές – ακυρώσεις μέσω email και chat.
- Υποδοχή κλήσεων, επίλυση προβλημάτων και καταγραφή αιτημάτων.
- Διαχείριση κρατήσεων transfers, εκδρομών και ενοικιάσεων αυτοκινήτων.
Προφίλ υποψηφίου:
- Εμπειρία τουλάχιστον 6 ετών στην οργάνωση ταξιδιωτικών πακέτων.
- Εμπειρία στην έκδοση και διαχείριση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσω Liknoss και Certus.
- Άριστη γνώση Αγγλικών, η γνώση επιπλέον γλώσσας θα εκτιμηθεί.
- Πολύ καλή χρήση Η/Υ (Ms Office, Internet).
Δεξιότητες υποψηφίου:
- Αναπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες, ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο.
- Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα αποτελεσματικής εργασίας υπό πίεση.
Η εταιρεία παρέχει:
- Σταθερό μισθό.
- Προοπτικές εξέλιξης.
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
- Δυνατότητα απόκτησης σημαντικής εμπειρίας στο χώρο του e- commerce και του Τουρισμού.