Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών - Θεσσαλονίκη
TELEPERFORMANCE GREECE - Θεσσαλονίκη (Κέντρο) - Εξυπηρέτηση πελατών - Call center - Client service

Η Teleperformance παρέχει νέες θέσεις εργασίας για τη στελέχωση τμημάτων υποστήριξης πελατών (εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις) της ZeniΘ. Η Teleperformance Greece, συνεργαζόμενη με τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και στην Ελλάδα, προσφέρει νέες ευκαιρίες εργασίας σε θέσεις υποστήριξης πελατών για τη ZeniΘ, τον πρώτο πάροχο ολοκληρωμένης ενέργειας της χώρας. Οι θέσεις αφορούν διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων (όχι πωλήσεις) κλήσεων, αλλά και υποστηρικτικές εργασίες (Back Office).

Περιγραφή θέσης εργασίας

Εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις:

  • Διερεύνηση, καταχώρηση, διαχείριση αιτημάτων και καταγραφή του αποτελέσματος
  • Λήψη, καταχώρηση και διαχείριση παραπόνων
  • Παροχή πληροφοριών σε πελάτες αναφορικά με την σύμβασή τους
  • Αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων για τη διαχείριση των αιτημάτων των πελατών
  • Ηλεκτρονική αποστολή των αιτημάτων πελατών στα αρμόδια τμήματα (όταν αυτό απαιτείται)
  • Επεξήγηση λογαριασμού

Εξερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις:

  • Ενημέρωση των αιτημάτων/ παραπόνων των πελατών και θεμάτων που άπτονται των συμβάσεων τους, με καταγραφή του αποτελέσματος της επικοινωνίας
  • Επανάκληση (Call Back) πελατών κατόπιν σχετικού αιτήματος από πελάτες
  • Κλήσεις στις ώρες που επιθυμούν οι πελάτες, για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων τους
  • Κλήσεις σε συμβαλλομένους, με σκοπό την επιβεβαίωση μίας πώλησης και την επικαιροποίηση των στοιχείων
  • Ενημέρωση παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων με καταγραφή ενδιαφέροντος (και όχι πώληση)

Υποστηρικτικές εργασίες (Back Office):

  • Διαχείριση εισερχόμενων ηλεκτρονικών μηνυμάτων
  • Καταχώρηση και εξυπηρέτηση αιτημάτων
  • Επικαιροποίηση, διόρθωση και συμπλήρωση των ήδη υπαρχόντων στοιχείων πελατών
  • Επικοινωνία με εξερχόμενες κλήσεις σε περίπτωση που χρειαστεί (ελλιπείς αιτήσεις / στοιχεία κτλ.)
  • Διαχείριση online / live chat

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Άριστη χρήση ελληνικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Άριστη γνώση χρήσης υπολογιστή σε περιβάλλον Windows
  • Γρήγορη πληκτρολόγηση
  • Υπευθυνότητα κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
  • Συνέπεια και επαγγελματισμός
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα συνεκτιμηθεί

Τι προσφέρουμε:

  • Δυνατότητα part-time εργασίας (περιορισμένες θέσεις 4ωρης και 6ωρης εργασίας)
  • Πρόγραμμα συστάσεων (refer a friend): Προσκαλέστε τους φίλους σας και λάβετε υψηλά μπόνους!
  • Προνόμια Υγείας σε συνεργασία με ιδιωτικούς φορείς
  • Πολυάριθμα προνόμια, εκπτώσεις και προσφορές για μεγάλο δίκτυο επιχειρήσεων
  • Εκπαίδευση από πιστοποιημένους εκπαιδευτές
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και ανθρώπινο περιβάλλον εργασίας
  • Μοντέρνες εγκαταστάσεις και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Εκδηλώσεις και δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας

Στην Teleperformance Greece, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα, έχεις τη δυνατότητα να εξελίξεις την καριέρα σου, εκπροσωπώντας τα μεγαλύτερα brands διεθνώς. Ενώ ακόμη, θα έχεις την ευκαιρία να γίνεις μέλος μιας μεγάλης ομάδας, η οποία σέβεται τη διαφορετικότητα, προσφέροντας ίσες ευκαιρίες σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας, ηλικίας, θρησκείας ή κουλτούρας. Εάν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται γνώριμα ή θέλεις να τα ανακαλύψεις, τότε σε προσκαλούμε να γίνεις μέλος της ομάδας μας, η οποία αριθμεί πάνω από 12.000 μέλη, που προέρχονται από 110+ χώρες.

Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024
TELEPERFORMANCE GREECE
Η Teleperformance Greece αποτελεί για περισσότερα από 30 χρόνια την πρώτη και μεγαλύτερη εταιρεία τηλεφωνικής και διαδικτυακής υποστήριξης, εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών στην Ελλάδα. Είναι μέλος του πολυεθνικού Ομίλου της Teleperformance, παρέχοντας υπηρεσίες σε δεκάδες διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες μας επιλέγουν για τις υπηρεσίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών τους, μέσα από διάφορα κανάλια (τηλέφωνο, email, chat). Σήμερα, απασχολεί περισσότερα από 12.000 άτομα από 110 εθνικότητες, εξυπηρετώντας πάνω από 140 αγορές παγκοσμίως σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, διαθέτοντας 5 κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και 2 ακόμη στα Χανιά. H Teleperformance Greece, έχει κατακτήσει πολλές διακρίσεις μεταξύ των οποίων τα βραβεία «Best Workplaces in Greece» και «Best Multilingual Contact Center στην Ευρώπη».
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024