Εταιρεία διαχείρισης πελατών επώνυμων ειδών (luxury), αναζητά γραμματέα Ελληνίδα έως 26 ετών για τη στελέχωση τμήματος γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης e-shop στο νέο της χώρο (Κέντρο Αθήνας).
Αρμοδιότητες θέσης (ενδεικτικά):
-Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
-Καταχώρηση και διαχείριση βασικών αρχείων
-Οργάνωση εβδομαδιαίου προγράμματος
-Οργάνωση Events κ.α.
Η υποψήφια θα πρέπει να διαθέτει:
-Υπευθυνότητα ως προς την ανάληψη των καθηκόντων της
-Συνέπεια ως προς τη σωστή διαχείριση του χρόνου
-Οργανωτικότητα με στόχο την αποτελεσματική ροή των εργασιών
-Ευγένεια
-Ομαδικό πνεύμα
-Γνώση Αγγλικών - Γνώση Η/Υ
Η εταιρεία προσφέρει:
-Πρωϊνο ωράριο (09:00-17:00) - πενθήμερη εργασία (Δευτέρα-Παρασκευή)
-800€/μηνα (καθαρά)
-Σύμβαση αορίστου χρόνου
-Πλήρης ασφάλιση
-15νθημερη εκπαίδευση προ ανάληψη της θέσεως εργασίας
-Συνέπεια ως προς τη καταβολή των απολαβών (οι πληρωμές καταβάλλονται τη τελευταία εργάσιμη ημέρα ανά μήνα)
Extra παροχές:
-Laptop
-Εταιρικό τηλέφωνο.