Call Center Agent Προγραμμάτων EΣΠΑ
BCLA - Αθήνα (Λόφος Σικελίας) - Εξυπηρέτηση πελατών - Call center - Client service

Η ΕSPABCLA αναζητά έναν / μία δυναμικό -ή Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενισχύσει την ομάδα της και να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες της στα προγράμματα EΣΠΑ. Ο/Η επιτυχής υποψήφιος/α θα είναι υπεύθυνος -η για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών, την απάντηση σε τυχόν ερωτήσεις και την επίλυση προβλημάτων σχετικά με τα προγράμματα EΣΠΑ.

Κύριες αρμοδιότητες:

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση: Παροχή άμεσης και αποτελεσματικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στους πελάτες.

Υποστήριξη πελατών: Παροχή πληροφοριών σχετικά με τα προγράμματα EΣΠΑ, τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και την εξέλιξη των φακέλων.

Επίλυση προβλημάτων: Ανίχνευση και επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες.

Συνεργασία με άλλα τμήματα: Συνεργασία με άλλα τμήματα της εταιρείας για την επίλυση σύνθετων θεμάτων.

Απαιτούμενα προσόντα:

Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο(εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις)

Γνώση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και των διαδικασιών υποβολής αιτήσεων θα εκτιμηθούν

Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.

Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών υπό πίεση.

Οργανωτικές ικανότητες.

Προσφέρουμε:

Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.

Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον.

Συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη.

Ευκαιρίες για συνεργασία με μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών.

Εάν κάθε μήνα είσαι στους πρώτους στην παραγωγή και θες να συμβάλλεις στην επιτυχία της εταιρείας μας, στείλε μας αμέσως το βιογραφικό σου!

Αμοιβή: 850,00€ - 1.500,00€ ανά μήνα

Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024