Υπάλληλος Γραφείου
Πειραιάς (Κεντρικός Λιμένας) - Γραμματείς

Εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, αναζητά υπάλληλο γραφείου για τη θέση της Γενικής Γραμματείας για μόνιμη απασχόληση.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και εξυπηρέτηση επισκεπτών
  • Παραλαβή και διαχείριση αλληλογραφίας και email
  • Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων σε φυσική και ηλεκτρονική μορφή
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων αναλωσίμων και καταχώρηση παραγγελιών
  • Καθημερινή διαχείριση γραφείου για την εύρυθμη λειτουργεία του χώρου
  • Εξυπηρέτηση τμημάτων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ και MsOffice
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και Οργανωτικές ικανότητες
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
  • Υπευθυνότητα, Συνέπεια και επαγγελματισμός
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 3 έτη

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην φόρμα της Χρυσής Ευκαιρίας.


, πλήρης απασχόληση, στον εργασιακό χώρο
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024