Υπάλληλος Γραφείου
Πειραιάς (Κεντρικός Λιμένας) - Γραμματείς
Εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, αναζητά υπάλληλο γραφείου για τη θέση της Γενικής Γραμματείας για μόνιμη απασχόληση.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και εξυπηρέτηση επισκεπτών
- Παραλαβή και διαχείριση αλληλογραφίας και email
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων σε φυσική και ηλεκτρονική μορφή
- Παρακολούθηση αποθεμάτων αναλωσίμων και καταχώρηση παραγγελιών
- Καθημερινή διαχείριση γραφείου για την εύρυθμη λειτουργεία του χώρου
- Εξυπηρέτηση τμημάτων
Απαραίτητα Προσόντα
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ και MsOffice
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και Οργανωτικές ικανότητες
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
- Υπευθυνότητα, Συνέπεια και επαγγελματισμός
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 3 έτη
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην φόρμα της Χρυσής Ευκαιρίας.
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024
Αποστολή βιογραφικού