Γραμματειακή Yποστήριξη Iατρείου
Αθήνα (Κουντουριώτικα) - Γραμματείς
🌟 Σχετικά με Εμάς:
Είμαστε μια καταξιωμένη ιδιωτική ιατρική κλινική που παρέχει εξειδικευμένες γυναικολογικές και διαιτολογικές υπηρεσίες. Στοχεύουμε στην παροχή ανώτατης ποιότητας φροντίδας σε ένα υποστηρικτικό και φιλικό περιβάλλον.
🔍 Θέση:
Ψάχνουμε για μία/ έναν ενθουσιώδη γραμματέα για να υποστηρίξει την καθημερινή διαχείριση και οργάνωση της κλινικής μας. Η θέση απαιτεί άριστες οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες, καθώς και την ικανότητα να διαχειρίζεστε πολλαπλές αρμοδιότητες με ήθος, συνέπεια και ακρίβεια.
👥 Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων, Email και Ραντεβού.
- Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση.
- Επεξεργασία Πληρωμών και Αποδείξεων/Τιμολογίων.
- Συντονισμός Διοικητικής και Κλινικής Λειτουργίας.
- Προετοιμασία και Οργάνωση Αρχείων, Έγγραφων και Αναφορών. Υλοποίηση Διαδικασιών της Κλινικής.
- Διαχείριση Εξοπλισμού και Προμηθειών.
- Στενή Συνεργασία με τη Διοίκηση για Κρίσιμες Αποφάσεις.
- Προσωπική Υποστήριξη στα Στελέχη της Κλινικής.
💡 Απαιτούμενα Προσόντα:
- Εκπαιδευτικό Προφίλ: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, κατά προτίμηση σε σχετικό πεδίο. Προτιμώνται επιπλέον πιστοποιήσεις ή εκπαίδευση σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
- Σχετική Εμπειρία: Αποδεδειγμένη εμπειρία ως γραμματέας/ σε διαχείριση γραφείου (τουλάχιστον 3 έτη), προτιμητέα σε ιατρικό/ κλινικό περιβάλλον. Απαραίτητη εμπειρία σε γραμματειακές/ διοικητικές υποχρεώσεις, διαχείριση ασθενών/ πελατών και υποστήριξη senior στελέχους.
- Τεχνικές Δεξιότητες: Άριστη γνώση/ επάρκεια σε εφαρμογές MS Office (Word, Excel, PowerPoint) και εμπειρία με συστήματα ηλεκτρονικών αρχείων υγείας ή/και άλλο λογισμικό διαχείρισης βάσεων δεδομένων/ project management.
- Γλωσσικές Δεξιότητες: Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά.
- Διαπροσωπικές Δεξιότητες: Άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες για αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το προσωπικό, τους ασθενείς/ πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους. Ικανότητα άριστης συνεργασίας με πολυπαραγοντική ομάδα.
- Οργανωτικές Ικανότητες: Άριστες οργανωτικές και διαχειριστικές ικανότητες. Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα και τήρηση αυστηρών προθεσμιών.
- Δεξιότητες Επίλυσης Προβλημάτων: Ικανότητα ανεξάρτητης εργασίας και λήψης ενημερωμένων αποφάσεων. Εμπειρία στην προληπτική και αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων.
- Ευελιξία και Προσαρμοστικότητα: Άνεση στην εργασία σε ένα γρήγορο περιβάλλον και προσαρμογή/ ευελιξία σε αλλαγές στη ροή εργασίας και την τεχνολογία.
Προσφέρουμε
- Ανταγωνιστικό μισθό με βάση την εμπειρία και την απόδοση.
- Την ευκαιρία να εργαστείτε σε μία δυναμική ομάδα που επικεντρώνεται στην υγεία και τη διατροφή.
- Ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και μάθηση.
📍 Τοποθεσία | Ωράριο:
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 192Β, Αθήνα 11521
Ενδεικτικό ωράριο 12 μμ – 8 μμ | 1 μμ – 9 μμ
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024
Αποστολή βιογραφικού