Γραμματειακή Yποστήριξη Iατρείου
Αθήνα (Κουντουριώτικα) - Γραμματείς

🌟 Σχετικά με Εμάς:

Είμαστε μια καταξιωμένη ιδιωτική ιατρική κλινική που παρέχει εξειδικευμένες γυναικολογικές και διαιτολογικές υπηρεσίες. Στοχεύουμε στην παροχή ανώτατης ποιότητας φροντίδας σε ένα υποστηρικτικό και φιλικό περιβάλλον.

🔍 Θέση:

Ψάχνουμε για μία/ έναν ενθουσιώδη γραμματέα για να υποστηρίξει την καθημερινή διαχείριση και οργάνωση της κλινικής μας. Η θέση απαιτεί άριστες οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες, καθώς και την ικανότητα να διαχειρίζεστε πολλαπλές αρμοδιότητες με ήθος, συνέπεια και ακρίβεια.

👥 Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων, Email και Ραντεβού.
  • Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση.  
  • Επεξεργασία Πληρωμών και Αποδείξεων/Τιμολογίων.
  • Συντονισμός Διοικητικής και Κλινικής Λειτουργίας.
  • Προετοιμασία και Οργάνωση Αρχείων, Έγγραφων και Αναφορών. Υλοποίηση Διαδικασιών της Κλινικής.
  • Διαχείριση Εξοπλισμού και Προμηθειών.
  • Στενή Συνεργασία με τη Διοίκηση για Κρίσιμες Αποφάσεις.
  • Προσωπική Υποστήριξη στα Στελέχη της Κλινικής.

💡 Απαιτούμενα Προσόντα:

  1. Εκπαιδευτικό Προφίλ: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, κατά προτίμηση σε σχετικό πεδίο. Προτιμώνται επιπλέον πιστοποιήσεις ή εκπαίδευση σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
  2. Σχετική Εμπειρία: Αποδεδειγμένη εμπειρία ως γραμματέας/ σε διαχείριση γραφείου (τουλάχιστον 3 έτη), προτιμητέα σε ιατρικό/ κλινικό περιβάλλον. Απαραίτητη εμπειρία σε γραμματειακές/ διοικητικές υποχρεώσεις, διαχείριση ασθενών/ πελατών και υποστήριξη senior στελέχους.
  3. Τεχνικές Δεξιότητες: Άριστη γνώση/ επάρκεια σε εφαρμογές MS Office (Word, Excel, PowerPoint) και εμπειρία με συστήματα ηλεκτρονικών αρχείων υγείας ή/και άλλο λογισμικό διαχείρισης βάσεων δεδομένων/ project management.
  4. Γλωσσικές Δεξιότητες: Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά.
  5. Διαπροσωπικές Δεξιότητες: Άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες για αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το προσωπικό, τους ασθενείς/ πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους. Ικανότητα άριστης συνεργασίας με πολυπαραγοντική ομάδα.
  6. Οργανωτικές Ικανότητες: Άριστες οργανωτικές και διαχειριστικές ικανότητες. Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα και τήρηση αυστηρών προθεσμιών. 
  7. Δεξιότητες Επίλυσης Προβλημάτων: Ικανότητα ανεξάρτητης εργασίας και λήψης ενημερωμένων αποφάσεων. Εμπειρία στην προληπτική και αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων.
  8. Ευελιξία και Προσαρμοστικότητα: Άνεση στην εργασία σε ένα γρήγορο περιβάλλον και προσαρμογή/ ευελιξία σε αλλαγές στη ροή εργασίας και την τεχνολογία.

       Προσφέρουμε

  • Ανταγωνιστικό μισθό με βάση την εμπειρία και την απόδοση.
  • Την ευκαιρία να εργαστείτε σε μία δυναμική ομάδα που επικεντρώνεται στην υγεία και τη διατροφή.
  • Ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη και μάθηση.

📍 Τοποθεσία | Ωράριο:

Λεωφόρος Αλεξάνδρας 192Β, Αθήνα 11521

Ενδεικτικό ωράριο 12 μμ – 8 μμ | 1 μμ – 9 μμ 


, Πτυχίο ΑΕΙ, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 24 μήνες, πλήρης απασχόληση, στον εργασιακό χώρο
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024