Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου - Call Center
Αργυρούπολη (Κέντρο) - Εξυπηρέτηση Πελατών - Call center - Client service

Εταιρεία υποδημάτων αναζητά Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου - Call Center.

Κύρια καθήκοντα:

  • Διαχείριση, έλεγχος και επεξεργασία παραγγελιών ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Εξυπηρέτηση τηλεφωνικών αιτημάτων
  • Διαχείριση και επικοινωνία με τους πελάτες
  • Καταχώρηση αιτημάτων/κλήσεων στο μηχανογραφικό μας σύστημα
  • Διαχείριση επιστροφών παραγγελιών eshop

Προσόντα:

  • Επιθυμητές σπουδές ΤΕΙ κατά προτίμηση με κατεύθυνση Marketing / Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση τουλάχιστον 1 έτους
  • Άριστη γνώση H/Y και ειδικά MS Office, ERP
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
  • Γνώση ERP (Entersoft) προαιρετική

Παροχές:

  • Ένα συνεπές και ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον που έχει ως βάση τον αλληλοσεβασμό μεταξύ των συνεργατών
  • Συνεχής εξέλιξη σ’ ένα χώρο που ολοένα εμφανίζει νέες θέσεις εργασίας, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του Ομίλου
  • Επιπλέον παροχές αποκλειστικά για τους εργαζόμενους του Ομίλου

Αποστολή βιογραφικού μέσω της φόρμας της Χρυσής Ευκαιρίας.


, Πτυχίο ΑΕΙ, ελάχιστη εργασιακή εμπειρία: 12 μήνες, πλήρης απασχόληση, στον εργασιακό χώρο
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 2 Ιουλίου 2024
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 2 Ιουλίου 2024